söndag, augusti 20, 2006

lördag med tjejerna


Jag blev hämtad av Maria igår kl 11 och sen åkte vi till Hagaparken. Där tog vi en pratpromenad och en lunchpicknick i det gröna. Skönt att bara vara vi och kunna sitta stilla och surra fritt om vad som hellst eller annat som känns viktigt. Sen bar det av till Jakobsbergs simhall för en spa upplevelse. Där simmade vi i bassängen, jag fick en helkroppsskrubb av en spatant och sedan la vi ansiktsmask på varandra och badade bastu. Avslappnande, renande och rensande.
Efter lite frukt och godisstund åkte vi till Tensta/akalla nånstans och spelade discgolf. Jag försvarade namnet Lidström så gott det gick, men kom på en förnedrande sistaplats. Helt urusel på freebee. Men jag skrattade jättemycket. Efter amnings och läggningstur i Rotebro blev det god sen middag i Sumpan och mer prat till sena timmen. Tack kära fina ni för att ni finns! Ni kommer att saknas i min pitevärld.

2 kommentarer:

Mari sa...

Det låter som en fantastisk lördag, du var väl värd det vännen. Vi längtar efter er.

Anonym sa...

Tack för den härliga dagen,kommer att sakna dig också. Du är fin! Och en stjärna på freebee.
Kram/lisette