fredag, oktober 13, 2006

planeringsångest

Måste planera mitt dramapass i kyrkan idag så att jag kan umgås och leka fritt dagarna fram tills dess ( mari m familj är ju hemma) Det är bara det att min superövningsbok har försvunnit! Den var inte alls i den jobbväska jag så smart packade innan vi började flyttstäda ifall jag skulle börja jobba innan vi flyttat in och packat upp. Ve och fasa. Jag vill INTE börja gräva i kartongerna! Vi har säkert 20 st med bara böcker. Jag får helt enkelt börja leta i min hjärna istället, efter kvarglömda dramaövningar. Grovjobba en stund.

Idag är ingen vanlig dag för idag är Maris födelsedag- Hurra hurra hurra!
Och så kommer dom hem till Piteå oxå, ska blir så himla kul att få träffa Siri igen, stor och snygg som hon är!

Annars ska jag idag: Köpa lås till min magiska kista, lämna tillbaka ett par byxor på Åhlens ( jag ångrade mig, dom satt inte alls snyggt) köpa en liten present till födelsedagsbarnet och hinna med en fika m Molly och Johannes på krokodil. Och kalas ikväll förståss. En till superfredag med andra ord!

Inga kommentarer: