fredag, juni 15, 2012

Sommarlov!!!

Hela veckan gick och nu är det sommarlov!
Molly har haft skolavslutning och jag fällde som vanligt en tår till "den blomstertid". Det finns något otroligt rörande i alla årstidscermonier som omgärdar skolan. Iallafall för mig. På min arbetsplats fick jag barn och föräldrakramar och små presenter som tack, vilket också värmer och bekräftar. När jag ser tillbaka på de två terminer som jag avklarat på mitt nya jobb så kan jag konstatera att det faktiskt har blivit roligare och roligare. Det som till en början kändes som ngt tillfälligt är idag en tillsvidaretjänst där jag ser att många av mina positiva egenskaper kan komma till användning. Att det sedan ingår ett långt sommarlov inbakat i det är ju inte helt fel! :)

Nu fotbolls-Em och Sverige möter England!

Inga kommentarer: