onsdag, oktober 07, 2009

så det blir till att tystna

Ja, det var som läkaren i Piteå trodde, en cysta på stämbanden. Jag har fått en preliminär tid för operation om bara några veckor. Det kändes som det mest oväntade, att det gick så fort att få en tid. Jag kommer att kunna åka hem samma dag som operationen genomförs och efter det följer en till två veckors tystnad.

En till två veckor!!!!

Det blir en utmaning :)

( jag vill återigen passa på att säga att cystan är medicinskt ofarlig, men vållar röstproblem)

6 kommentarer:

Mari sa...

Skönt att cystan inte innebär annan fara än för din stackars röst. Men nog blir det utmaning med största möjliga tyssstnad nog!

CitronerGula sa...

Utmaning är nog bara första ordet... tyst i 1-2 veckor... Men bra att det inte var något farligt!
Ha´t så gott!!!

JL sa...

Det blir till att spänna ögonen i barnen när dom hoppar i soffan.

MiTTSeTTe sa...

Vilken utmaning! Det gäller att använda tecken för att göra sig förstådd, lycka till!

Anonym sa...

Oj oj, jobbigt. Hoppas det går bra!

db sa...

OJ! Tyst i två veckor! Jag tror inte att jag kan föreställa mig att vara tyst i två veckor. Jag klarar knappt tysta leken i en till två minuter.