lördag, juni 26, 2010

midsommardagen

Började med sovmorgon till nio, sedan sen frukost och avfärd med cykel till badhusparken och dess loppispremiär. Kul att vara tillbaka i parken men som vanligt lite försäljare dagen efter vår inofficiella nationaldag.

På eftermiddagen byggde Pelle och Johannes ställningen som nu stiligt omgärdar huset. Jag och barnen hyrde film och sedan vankades det mumsig blodpudding ( urk) till middag.

Medan barnen kikade på sin film sprang jag en efterlängtad 5 km tempotur på grisberget och slog mitt eget banrekord, 25,15. Var skitjobbigt med skönt! Mera svett till folket :) Kanske var det allt smaskigt godis som jag ätit som gav den extra lilla energin!

Nu väntar två filmer, en med Hugh Grant och Sarah J. Parker " Har du hört ryktet om Morgans"och den andra "Wolfman" med Benicio Del Toro

Wolfman kan sägas bli uppvärmningen inför kommande veckans premiär av Eclipce som jag såklart ämnar se, dock inte nattetid.

Sommarlov sommarlov sommarlov........

Inga kommentarer: