söndag, oktober 14, 2012

34

På hösten brukar jag fundera på vad jag ska göra med mitt liv, vilka nya utmaningar jag ska ta mig ann och hur jag vill att framtiden ska se ut och så gör jag även nu.

Vill jag fortbilda mig, läsa något helt nytt eller försöka sammankoppla dramapedagogiken och fritidspedagogiken på något ytterligare sätt?

I Gävle finns en kortare kurs på 7,5 p som jag skulle kunna läsa under våren 13. En möjlig inspirationskälla till mitt nuvarande arbete med barn i skolan.

Längtan efter att få skriva mer och utveckla den kreativa sidan hos mig ligger och gnager. Men jag vet att jag behöver lägga ner tid och energi för att komma vidare, och just nu har jag varken det ena eller det andra.

Jag är organisatorisk lagd, har lätt för att nå fram till människor och se vilka behov som finns. Empatisk, energisk och entreprenör. Längtar efter att få bestämma över min egen tid, att styra mina timmar.

Jag har det jättebra på många sätt i skolan. Men vad är nästa steg? Det vettesjutton...

1 kommentar:

charlotte sa...

Börja skriiiiiiiiv!!
Kanske nått som jag kan börja lääääsa!! Kram<3