onsdag, februari 22, 2006

Framtidsplaner

Har fått påminnelsebrev från biblioteket, "Att föda barn "måste lämnas tillbaka inom kort annars får jag inte låna mer böcker. Jag brukar göra saker och ting i tid, men med en bångstyrig liten tjej som inte vill åka bil, sitta i vagn eller sitta stilla och vara tyst, blir tillvaron lätt lite förändrad. Men det gör ingenting. Jag klagar inte. Molly är precis som jag vill att hon ska vara. Underbart busig, fantastiskt pratsam och väldig väldigt begåvad....:)

Vi har bestämt oss för att det ska ske i sommar, vi ska gifta oss.
Såklart helt olämpligt för alla våra vänner som är uppbokade med barn och andra giftemål, men så ser livet ut, och vi gör det för våran skull, för att få samma efternamn, för att få känna känslan....vi är gifta, hustru och make. Och för bröllopsresan såklart.
Inte mycket är fixat, fast vi har bokat en norrbottensgård för festen. Hur själva giftemåls cermonin blir är ett stort ? men som tur är kom Johannes hem med en jättebra allahjärtans dag present: "Bröllopshandboken". Jag älskar honom!

Mer info följer. Ska bara lämna tillbaka boken som jag inte lär behöva än på ett tag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa! Grattis! Äntligen får jag gå på ett bröllopp igen!
/Johannes

Mari sa...

Hejsan 08:or! Träffade Emma (från vår gamla gymnasieklass idag) och hon hälsade så mycket. Vi konstaterarade att:

Hon - bor i Älvsbyn och jobbar kvar på Ica och trivs superbra.

Du - jobbar som dramapedagog, har Molly och ska gifta dig i sommar.

Jag - jobbar på PT, bor i Piteå.

Jonas M - är gift och har barn och är bosatt i Stockholm.

Lustigt hur man kategoriserar varandra och vad man automatiskt frågar efter, eller?

Pussar, saknar dig. Köpte en Triss igår, blev det vinst skulle jag hälsa på er, men det var en nitlott.