måndag, mars 20, 2006

tandläkarskräck

Idag ska det ske. Kl 17.20 har jag tid hos Janne. Det sägs att han är den snällaste tandläkaren i Rotebro. Jag är ändå skräckslagen. Mest för att han ska säga- Oj oj oj, det här var inte bra!
Jag har inte varit på undersökning på många år och ni som sett mig flina vet att jag saknar en stor fyllning i ett gammalt hål. Jag kan bara föreställa mig hur dyrt det kommer att bli. Tillråga på allt har jag nån maginfluensa el dylikt. Fick tömma magen ordentligt i morse, om man säger så. Till min stora sorg var det dessutom slut toapapper. Fick använda Mollys tvättservetter. Myspys.
Ska bli bättre på att uppdatera bloggen, jag lovar.
Återkommer med rapport från Janne och Co.

1 kommentar:

Mari sa...

Åh du är så modig, Hanna. Håller tummarna och väntar på uppdatering om hur det gick! Många styrkekramar.