tisdag, juli 18, 2006

fru lidström vid tangentbordet

Då var det gjort. I lördags blev jag fru Lidström. Jag lyckades ge mitt löfte med bara lite darr på rösten och grät mig inte igenom hela cermonin, bara kramarna efteråt. Musiken var jättefin. Prästen var gullig och lite försiktig. Gästerna var rörda precis som vi och Molly var med framme vid havsaltaret under senare tiden av vigselakten. Festen efteråt blev som vi ville. God mat, fina roliga tal, superduktiga proffs till värdpar ( TACK TACK) jättebra band som spelade och en hel del drinkar, vin och cider. Helt klart värt alla besparingar vi lagt ner. Bilder från tillställningen kommer så fort som någon som var där mailar några till mig blink blink.

I går var vi i vårt hus och städade och fejade. Det blir en hel del jobb därinne och därute. Men det är vårt. Hallelulja!!

Imorgon ser vi Lars Winnerbäckl live i badhusparken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Det var ett underbart vackert bröllop tillika brudpar.

Däremot vet inte vi här nere riktigt vad vi skall ta oss till när ni inte är här längre.

Kramar från Sumpan