torsdag, februari 11, 2010

trött och nöjd

Funderar på att borsta gaddarna och gå och lägga mig. Det känns helt enkelt att min vecka har kommit och gått. Nu är det helg!

Veckans träning:

Lördag 6 km löpband
Söndag: slalom ca 3 tim
Måndag: styrkemix korpen
Torsdag: 30 min spin/30 min core

Nästa planerade träning: intervall-löpning på lördag morgon- Korpen!

Köpte ikväll senaste Iform där jag nu ska studera ingående hur jag ska komma "iform" till en halvmara! Tänkte köra en egen tävling och springa till Blåsmark en inte alltför varm dag i Juli/augusti. Det blir nog nästan 2.1 mil.....

3 kommentarer:

Mari sa...

Vad roligt det var att springa på dig i går. Roligt att du har träningsinspirationen! Låter som en bra tävling mot dig själv, önskar jag kunde hänga på. Kram

Hanna sa...

Håller med, kände mig så glad när jag gick tillbaka till jobbet :) Kanske vi springer sida vid sida nåsta år, eller nåt annat år! New york marathon innan 40.......

Anja sa...

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.479802

Kolla detta, särskilt bilderna högst upp till vänster!