torsdag, mars 04, 2010

det här med träningen då?

Ja. Det tränas endel. Försöker hitta en balans med hur mkt jag kan springa, så att mina knän och behinnor behagar det. Löpningen varvas med styrkemix och bodypump, samt ett och annat spinpass. Tyvärr är inte korpen mitt drömställe, kan ibland tänka på hur bra det var på E2( som blev Sats) i Rotan, både intruktörer, omklädningsrum, träningslokaler och platstillgång var 5 ggr bättre. Men det ligger inte för mig att gnälla ( eller?) , viktigast är att jag får svettas ordentligt :)

( borde dock inte vara så svårt att kunna förboka pass, igår kom jag en kvart innan spinpasset skulle börja och det var redan slut platser. Man hinner ju inte vara där en halvtimme innan varje gång....eller?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Byt till Step in där kan du förboka, mycket bekvämt! Lycka till med träningen! Trevlig helg/ Sara

Holmsundarna sa...

Ohhh- jag saknar också e2 o Rotebro- speciellt efter de byggde om!/Eva i Holsmund