tisdag, maj 04, 2010

Löpskola

Igår åkte jag till Bergsviken för att delta i S.T.A.R s löpskola som dom kör på måndagar kl 20. Nervöst att inte veta vad som väntar, dagens pirr-i-magen upplevelse!

Nåja, jag hade inte behövt vara orolig, det var bara nyttigt och bra och KUL! Har aldrig fått en riktig genomgång i löpteknik. Nu vet jag iallfall HUR man ska springa för att göra det mest effektivt, sen är det en annan sak att GÖRA det också!

Löpskolan fortsätter fram till midsommar och det är fritt att komma om man är intresserad. kostar 100 kr/tillfälle och är billigare om man köper ett tiokort om jag inte minns fel.

Mitt stora orosmoln är mina sabla benhinnor som jag känner av när jag springer på asfalt. På ett mjukare underlag är det smärtfritt. Vet inte riktigt vad jag ska göra???

Inga kommentarer: