onsdag, maj 26, 2010

vårrus och starloppsresultat

Hittade resultatet från Starloppet och kunde konstaterat att jag med Johannes hjälp skötte mig bra tidsmässigt. 36.08 på 7 km och bara två tjejer före mig i motionsklassen. Det är inte fy skam. Jag har inte bestämt mig för om jag tycker bäst om att springa långt och lugnt eller kort och snabbt, men jag lutar ändå åt det första alternativet. Om kroppen håller och hjärnan vill blir det halvmara i höst. Går det något sådant lopp i Norrbotten?

Imorgon är det äntligen dags för Vårruset och jag laddar med Lost och the. Barnen somnars sent sent på kvällen nuförtiden och vår egentid är minimal. Jag är fortfarande lite groggy efter bilkörandet i måndags men hoppas och tror att jag ska vara pigg och alert by tomorrow!

Nu kör vi!

Inga kommentarer: