tisdag, november 09, 2010

första betyget på länge

I fredags lämnade jag in min första examineringsuppgift. Redan några timmar senare fick jag ett betyg och en kommentar av vår raska lärare. Jag kan kontatera att jag har lite svårt för att bli kritiserad och att jag har svårt att smälta att jag inte fick ett rungande stort A utan ett C , som befinner sig någonstans mittemellan, typ en trea av sex möjliga. Att vara sådär lagom bra utan att utmärka sig, blä.

Och jag tänker att jag ska lägga av med dom där dumfasonerna.

För jag jobbar 80%, har inte pluggat på högskola tidigare, har två barn och en massa annat som upptar min hjärna just nu. Och jag fick dessutom godkänt med råge på första uppgiften.

Släpp högmodet och kom ner på jorden! Skärpning Lidströmskan!

2 kommentarer:

MiTTSeTTe sa...

Good enough;)

Anonym sa...

Jag skulle vilja säga ett stort GRATTIS (oavsett betyg) till den prestation du gör! :) /Cilla