fredag, augusti 17, 2012

34 år

Tisdag den 14e augusti, sista dagen på vårt låånga sommarlov, fyllde jag 34 år. Vi firade dagen lång på olika sätt. På förmiddagen blev jag uppvaktad av barnen som skapat olika kreationer. Vi fikade fruktsallad. Kring lunch åkte vi till söder, gick en ( kort) stund å tittade i affärer och promenerade sedan till Hermans på fjällgatan där vi lunchade med min syster Cilla och fam Bergvall. Lisette kom med en egenskapad gåva som ses nedan. Efter smarrig vegbufe' med mästerlig utsikt gick vi till Nytorget. Barnen lekte i parken och vi vuxna kunde prata ostört. Kaffe, hallon och glass till barnen slank oxå ner. På kvällen firades jag igen av maken och Mia, och presenten gick inte av för hackor! Jag och Johannes ska åka på en weekend i oktober till Spanien, Italien el Portugal. Det lutar åt Barcelona eller Madrid. Varför inte Rom?

Inte alls dumt att fylla år!

Inga kommentarer: