onsdag, april 26, 2006

det ser mörkt ut

Nu har vi nog bestämt oss för att inte ge fler bud. De tokrika rackarna har lagt 2 miljoner och vi känner att det blir för dyrt. Inte kul men så är livet i sthlm. Bostadslivet iallfall. Vi får ta nya tag och leta med ljus och lykta efter ngt billigt bra och lättskött. Suck!



Har just kommit hem från premiären av "Tant Agatas juveler"-en deckargåta som mina fina sjuor har spelat upp. Det gick super och jag känner min stolt och glad för deras skull. Det är väldigt nervöst att sitta på sidan om som regissör, men kul oxå!
Nu ska jag se Top modell eftersom att LOST har uppehåll en vecka. Puss på er allihopa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Synd mend huset. Men som jag sa till den igår något irriterade mannen i huset så såg jag att ett likadant hus på höjdvägen skulle säljas. Utgångspriset var 200.000 lägre, och det äär visning i veckan. Kan bli mer "rätt kurs" det. Åk och kolla

Anonym sa...

för övrigt såg jag också Top Model för att lost har uppehåll en vecka.

man är ju för patetisk

Mari sa...

Åh, Hanna. Jag tycker det är så spännande. Kanske blir det ett bud till? Det pirrar i magen när jag tänker på er och ert (kanske) hus.