torsdag, april 23, 2009

Igår var jag ute och sprang för andra gången. Tänker att det är en billig motionsform. Behöver bara skaffa mig ett par nya "springskor"

På godisfronten börjar det kännas lite bättre. Är inte lika sur längre. Skönt.

Vi är lediga imorgon och dagen är som en öppen bok. Hoppas på fint väder och lagad cykel så att vi kan ta en tur med cykelkärran. Det längtar jag efter.

( är min bloggpause över? eller hade jag bara lite tid över på morgonen eftersom att majken vaknade kl 05))

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dina underbara bilder. Kanske du lägger upp bilder men drar ner på skrivandet, hmm... vad vet jag.
Det var länge sedan man såg dig. Var hur länge sedan som helst jag såg Majken. Är så nyfiken på hur stor hon blivit. Aron går nu, snart springer, men det är det där med skor då... inte superbra. /Sanna