torsdag, april 09, 2009

skärtorsdag

Idag drar häxorna till blåkulla. Vi åker till Jokkmokk (över dan).
Trevlig påsk, hoppas vi ses!

Långfredag- Mia fyller år, vi har kalas hemma på backevägen kl 14 ( om ngn känner för att gratta henne så gär det bra att komma förbi) Vore kul att hitta på ngt på aftonen, vi är öppna för förslag!

Påskafton- äggjakt- påskägg- ont i magen. Lillebror Joakim fyller år, vet inte om det blir ngt kalas. Inga andra planer. Hoppas på finväder.

Påskdagen- alla fyller år ( svärmor, Lisette och Rickard) Kanske vi får möjlighet att äta lite tårta. Inga andra planer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej sötisar.

Nu är jag hos barnbarnen i Kåge. Allt gott med mig och det är ett mirakel dessa barn..eller hur. Fina Noel och fina Mira. Sen fina alla barn jag känner och vet förstås..inkluderat mamma Hanna...mmmm..Jag åker buss hemåt vid middagsdags och ska njuta lite påskgodis redan ikväll..för det är vi bra på i våran familj..att mysa menar jag. Tror nog att Zandra hälsar till dig och imorgon kommer ju vi på kalas hos dig för att fira Mia ...tänk 19 år och så fin...Kramelikram från moster

Zandra sa...

Vagnen funkar alldeles utmärkt. Känner att barnvagnspromenerandet är taget till en ny nivå, haha :) Känns så underbart att få promenera omkring med sina två älsklingar!