tisdag, december 22, 2009

då var det jullov

Lyssnar på The Doors via Spotify och förflyttas upp till lägenheten ovanför morfar ( 1995). Barnen badar badkar och för vilda diskussioner om nåt samtidigt. Det har snöat som tusan utanför fönsterna och jag tänker på det som ska fixas innan julafton. Inte många måsten, bara sånt som jag tycker är roligt. Lite bak, lite mer paketinslagning och inhandling av mat.

Vi ser på svts "Morden" om kvällarna och det är skitmysigt att orka se på film igen. Det märks att tjejerna börjar bli stora. Två och fyra. Imorse sov Majken till halv åtta och jag snarkade på med henne medan Molly såg på tv. Jag blir lite mer människa när jag får sova. Framförallt snällare.

Många lediga dagar väntar. Det här är den första!

( Tack för julkorten ni som skickat till oss! Finfina! Jag har tyvärr inte skickat ett enda, det blev inte så iår, bot och bättring utlovas :)

Inga kommentarer: