söndag, december 27, 2009

Vad jag behöver....

Note to my self....

Alla skor som du äger är kalla och blir blöta direkt, köp ett par praktiska( varma tåliga), snygga vinterkängor, helst på rean!

Vinterkappa i all ära, men en dunjacka vore inte fel att krypa in i sånahär dagar. Det finns inga dåiga kläder......

Benvärmare som går när ändå upp till låren, var hittar man sånna????

Sen är du komplett, kära du!

( om vi bortser från slalomutrustningen som saknas och att du tappat bort din stegmätargrunka till Ipoden! nu inför nystarten på träningsfronten)

5 kommentarer:

MiTTSeTTe sa...

Köpte mina lång långa benvärmare på h&m. Super att ha mellan besöken nu när det är kallt

Hanna sa...

Tack för tipset, ska kolla idag. Tyvärr fanns det inga där sist jag kollade,men man kan ju alltid hoppas :) Kram kram

Anonym sa...

på muchis.se kan man köpa ett stickkit då får man så det räcker till att sticka ett par benvärmare. mycket varma och sköna, men bättre att sticka dem smalare än vad det står och göra dem längre.

Anonym sa...

Jag köpte också mina (långa och mörkgråa) på HM, har använt dem flera gånger. Rekommenderas!

Maria sa...

Hej Hanna! Nu ser jag att det ju är du som var i garderoben på teatern i måndags!! Jag behöver också långa benvärmare. Men nu kör jag med extra typ boxerkalsonger utanpå strumpbyxorna under kjolen. Ett par gamla hederliga mamelucker skulle ju också vara bra, kan man få tag på det månntro?!