torsdag, december 30, 2010

smakprov från framtiden

Dagen har gått i sociala tecken. Vänner och familj har tittat förbi och jag tror att jag har bryggt kaffe minst fem gånger. Härligt!

Johannes har jobbat och sedan gått ut på afterwork. Det innebär en heldag och helkväll ensam med barnen. En föraning eller kanske ett övningstillfälle inför det som komma skall. Svårt att tänka sig hur det kommer att vara ungefär två månader, kanske mer, framöver.

Jag fick också respons på min inlämnade minietnografi idag och till min glädje och förvåning blev betyget denna gång ett A! Oj vad jag behövde det, lite bekräftelse! Motivationen till det fortsatta uppsatsarbetet ökade iallfall. Jag kan skriva- jag är inte rädd :)

Imorgon nyårsafton- sen 2011-och allt vad det innebär!

1 kommentar:

charlotte sa...

Gott nytt år på er kramar från Fam challan