tisdag, juli 12, 2011

vardagslyx och semestershopping


Ett förkläde från Stadsmissionens remakeavdelning. Förklädet passar utmärkt att bära nu när vi handdiskar allt!

Dagen har inneburit en del inköp av nya träningskläder för både mig och Johannes. Molly och Majken har skaffat simglasögon och snorkel och i köpet ingick snygga badmössor som de båda har invigt!



Just nu dricker jag kaffe med lattemjölk varje dag och det känns så lyxigt och gott. Jag gör yoga på kvällarna eller springer utan smärta eller skador ( ta i trä). Imorgon ska jag pröva Bikramyoga för första gången och har lite nervöst packat väskan inför passet. Allt det här är vardagslyx som funkar som bästa under semestern. Det finns tid och ork att fixa lite extra med morgonkaffet och träna på tider som jag under vintern sover på. Nu blir det kvällsdeckare på svt!

Simma lugnt!

Inga kommentarer: