tisdag, september 13, 2011

halvmaran 2011

Det vill sig inte riktigt med löpningen. Att springa halvmaran på lördag vore kanske möjligt men troligtvis inte så roligt. Jag har sprungit en mil några gånger under sommaren, men den sista månaden väldigt sällan. Det blir till att älta den gamla goda och kloka ramsan

" ha sinnesro att acceptera det du inte kan förändra, mod att förändra det du kan och förstånd att inse skillnaden"

Jag tar en egen runda istället och satsar på andra kortare tävlingar i år. Säsongen är inte över än :)

3 kommentarer:

Livet på Storgatan sa...

Låter klokt gamla vän:)Jag gillar kortare rundor! Idag har jag och johanna börjat yoga i stan riktigt bra. saknar dig puss

Anonym sa...

Hej Hanna! 20/9.

Synd att du inte kunde delta i Halvmaran. Susanne deltog och sprang i mål på tiden 1 timma och 58 minuter. Bra presterat av henne. Nästa lopp för hennes del, blir Topploppet. Hoppas du också kan ställa upp då. Håller tummarna.

Ha det så bra.

Hälsa dom andra.

Många Hälsningar från oss i Åkersberga.

Anonym sa...

Hej Hanna! Deltog du i Topploppet idag den 1 okt? Hoppas du gjorde det. Susanne sprang i mål på tiden 52 min och 8 sek. Bra gjort tyckte vi och hon själv tyckte detsamma. Ha det bra. Hälsa din familj. Hälsningar från oss familjen Grubbström.