söndag, februari 12, 2012

gruff..

Efter två intensiva helgdagar går vi varandra på nerverna. Maken skyltar med förkylning och begynnande feber, barnen bråkar och gnäller och gråter. Jag känner mig rastlös och trött på samma gång. Det luktar matos i lägenheten ( vi har ingen fläkt än), golvet behöver en rejäl omgång och det ligger småsaker mest överallt.

Man ska inte klaga, men ibland kan jag känna att livet på bloggen inte bara ska skildra rosiga kinder och roliga aktiviteter. Vi har det som det allra flesta och just ikväll är vi inte på topp.

Ser fram emot flera möten denna vecka och kommande helg. Det ska bli fint!

Lyssnar på Lalehs In the Comet. Mycket bra.

4 kommentarer:

jl sa...

Vitlökskuren gjorde susen! Nu är jag tillbaka på banan. Dessutom är det solsken ute.

MiTTSeTTe sa...

Att träffa er skulle göra mig glad;) längtar efter er!!

Hanna sa...

Å vi längtar efter er! Helgerna verkar flyga iväg, men kanske nästa helg? Vi får höras! Kram

JL sa...

Blir säkert skrillor och ute både lördag och söndag vid Trekanten.
Det finns dessutom en pulkbacke och en korvvagn på isen.
Behöver jag säga mer?