tisdag, november 22, 2005

mannen i Barca, kvinnan på tomtegränd...


I morse åkte Johannes till Barcelona för att titta på fotboll, dricka kaffe och roa sig allmänt i två dagar och en natt. Kul för honom.

Jag och Molly har varit på Öppna förskolan och busat samt haft två andra mammor och barn på besök på eftermiddagen, så nu är Molly däckad och liggar och sover fast klockan är alldeles för mkt för en tupplur. Hon lär väl leva loppan senare ikväll, då jag vill sova. Vi väntar på att min kusin Zandra ska komma och hälsa på för hon har praktik i typ Västerås eller nåt och vill göra sthlm oxå, ska bli kul att träffa henne. Allt är bra annars, igår tog jag fram lite julgrejor och i söndags bakade vi stora lussebullar, jättemysigt! Snart är det jul! Har beställt biljetterna hem nu, kommer sön 11 dec och åker den 31 dec på dagen, så nyår blir i sthlm det här året. Trist att inte få följa det traditionsenliga firandet m Mari, Markus och Hemi, men nu blir det så. Istället får vi förhoppningsvis skåla i trocadero eller champis med höggravida Maria m familj och kanske Danne och Lisette hänger på ? Hur det än blir så kommer 2006 allt närmre....

1 kommentar:

Mari sa...

Mmmm ... jag vill också ha. Bjuder du på fika och en kopp kaffe om jag dyker in i ditt kök ;-)