lördag, november 05, 2005

snart är det jul å det blir kul

Molly ligger och vilar, johannes likaså. Jag har precis skickat in en äppelpaj i ugnen och väntar på att Mollys plastmormor Eva ska ringa och så småningom hälsa på oss. V har badat och gjort loppisbesök och dagen är redan nästan slut. Igår shoppade jag lite till mig själv, en kofta och en stickad väst, båda från H&M. Kul att få känna sig lite snygg mitt i barnmat och blöjbytetider. Träffade även en dramapedagogkompis, Elli och det var jättemysigt att få prata med henne igen. Har börjat fundera/planera årets julklappar. Blir en del hemgjort iår kan jag säga. Ser fram emot jul och ljus. Johannes kom hem med tvs julkalender åt mig i torsdags. Kan man ju börja se nu eftersom att man är uppe i ottan varje morgon ändå. Ska göra en egen önskelista i år tror jag. Vill ha LOST dvd samlingen....när jag nu ska hinna se den, men jag vill ha den ändå.

1 kommentar:

Mari sa...

Tänk vad kul det hade vart om vi kunnat julpyssla ihop i år! Längtar efter er. Hemi pussar tillbaka, speciellt på Molly.