måndag, maj 15, 2006

en stund över

Molly sover sin lunchlur. Jag sitter och planerar lite bröllop. Det är en del man ska tänka på. Tur att min kära blivande man kan excel ut och in, han gör fina listor för mig att fylla i som lugnar stressiga magar något. Det hjälper att kryssa bort punkt efter punkt om man har lite pirr i magen. Man ser att nåt blir gjort. Idag har jag ringt till guld affären i piteå och pratat ringar. Längtar efter min, den blir stor och fin och enkel. Har även kollat lite priser på hotell i Piteå för bröllopsnatten. Det är ruskigt dyrt med fina sviter, vi får se om vi verkligen ska investera i det, risken är ju att man knappt hinner njuta av lyxen. Men hotellfrukost är något av det bästa jag vet...det tål att fundera på.
Det kliar i mina fingrar, jag vill fixa allt nu nu nu, men det får bli sen, efter fotbollsVM, som vi längtar ihjäl oss efter i familjen Nyman Backman Lidström. Lördag den 10 juni börjar vår första match. Nervöst, spännande, fantastiskt. Vilken uppladdning inför 15 juli. Kan inte bli bättre....

Ikväll ser jag reprisen av svts dokumentärserie om familjer 19.30.

Inga kommentarer: