måndag, augusti 14, 2006

Bebislycka och dubbel fjortis!

Igår anlände jag och Molly till Sollentuna, Rotebro, Tomtegränd 6. Molly var glad som en lärka och ville vara med pappa hela tiden och inte sova och inte äta. Jag var förundrad över hur fint Johannes hade fixat i lägenheten och hur han lyckats få in alla grejor i förrådet där nere är för mig ett mysterium. Men så är han ett packgeni oxå. Kvällen avslutades i lyckotårar då Mari ringde från förlossningen och berättade att det kommit ut en liten tjej. En TJEJ!!! Och det hade gått bra och hon lät sådär härligt nyförlöst och lycklig. Molly har en massa fina grejer som väntar på att få bli utlånade.

Idag fyller jag dubbel fjortis. 14+14=28år. Blev firad igår av familjen och fick ett lyxigt myspyspaket med hemma/natt kläder från Lindex. Jättebra present och fin och lyxig. Fick oxå en svart tröja av syster yster som kommer attt bli finfin i höst till min stövlar och förhoppningsvis snart inköpta nya tighta cheap monday`s. Ikväll blir det tårta och fika för sista gången på tomtegränd. Känns lite vemodigt ändå.

Inga kommentarer: