tisdag, augusti 22, 2006

Hej då kulturskolan!

Morgonen idag började liknande måndagens. Molly kräktes. Hon har åkt på sin första kräksjuka. Vältajmat! I flyttstök och bök har jag torkat spya på både golvet och mig själv. Inte mycket får hon behålla, men några fruxo från besöket på prisextra på eftermiddagen har stannat kvar. Det verkar som att Molly har förmågan att bli sjuk varje gång precis innan vi ska åka till Piteå, vilket inte är kul då ingen vill hälsa på ett barn som drabbats av DE DÄR BACILLERNA. Och vi som hade allt planerat.....Fortsättning följer.

Jag har sagt adjö till mitt jobb idag, mitt älskade jobb.
Farväl Vallentuna Kulturskola. Hej då kära kollegor. Nu väntar ett Piteå med små resurser men med stora kulturella hjärtan. Here I come. Håll tummarna på att någon vill ha mig. Annars får jag väl övertyga dom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej då så länge Hanna, hoppas du tittar förbi framöver. Ha det bra i Piteå