fredag, februari 06, 2009

för det är ingen vanlig dag

Det är min Johannes FÖDELSEDAG!!!!
Grattis, du är fortfarande för bra för att vara sann.

Födelsedagsbarnet fick tårta och paket på sängen. Gladast över uppvaknandet blev nog Majken som låg brevid och snarkade tills jag och Molly började sjunga ja må han leva. Då satt hon sig upp blixtsnabbt i sängen och skrattade med hela ansiktet. Det blev välling först och gottgott sen och lyckan var total.

Ikväll tapasmiddag utan barn på Bryggargatan. Lyx. Det kan man unna sig när man fyller 34! Imorgon kalas för övriga familjen med tårta. Välkomna!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vi gratulerar dig Johannes så mycket på din 34 årsdag idag fredag den 6 februari. Hoppas ni får trevligt ikväll du och Hanna.

Ha det bra.

Kramar från

/ Ingrid, Erling, Susanne och Hassan.

Anonym sa...

Grattis gammelfarfar!! Det är sådana som dig som får mig att känna mig ung!! he he

Anonym sa...

Jo just ja, glöm inte att lira Bob Marley ikväll, då även han föddes den 6 februari!!

Zandra sa...

Ge Johannes många grattiskramar från oss!

Anonym sa...

Hej syster med familj! Hälsa Johannes många grattiskramar från mig!

Anonym sa...

Tack skall ni allihopa! Och tack för en trevlig kväll på bryggars ni som var med där, tack min fru för allt. Du är den bästa fjällan som finns.

Jag gillar att fylla år.

Tomas: Molly gillar inte Bob Marley. Majken diggar hårt och groovar och svänger med kroppen, knäböj mm. Dock lyckades hon lägga vantarna på skivan och släpa den i smutsen mot golvet, på hans födelsedag. Bob Marley gillar inte Majken längre.

Anja och Jonas sa...

Grattis igen då! Trevligt att få vara med och fira en sån aktningsvärd ålder!
När bokar vi Mallis då?! Jag röstar höst, vår med nykläckt kycklingunge känns lite to much med resa....