tisdag, februari 17, 2009

vår prinsessa


Före

Efter

Smink och hår- Lisette

3 kommentarer:

Zandra sa...

Så himlans underbart söt! vilka läppar ;)

swingpjatten sa...

hej Molly!

Vad fin du blev tycker jag, jag undrar när du fyller år och om jag får komma på ditt kalas?
får vi eller får vi inte?
om vi får komma på ditt kalas, vad vill du då ha i present?
jag ska kolla med mamma om jag får åka till dig i sådana fall. vad ska jag mer skriva för nått till dig?
ska jag köpa nått så får jag komma på ditt kalas, ska jag inte köpa nått så får jag inte komma. så, nu är det slut på prat. jag kanske pratar med dig senare.

kram från jack

swingpjatten sa...

om jag får komma på ditt kalas så tror jag att jag kommer att köpa ett spel till dig men man vet aldrig vad jag köper vad jag hittar eller inte heller.
hej då vi syns sen
jack