torsdag, april 22, 2010

nya mål?

I veckan har jag tränat på lunchen då jag för ovanlighetens skulle inte haft grupper fram till kl 12. Hur skönt som helst och inte alls stressigt nu då jag cyklar till jobbet ( istället för att gå)

Men tyvärr fick jag idag bekräftat det jag känt av under en tvåveckorsperiod. Jag måste ta en vilopause med löpträningen. Mina stackars benhinnor säger NEJ!!!! och gör ont. Om jag gör ett uppehåll nu kanske kanske jag kan springa vårruset och midnattsloppet, men det ser mörkt ut för halvmaran i september.

Nåja. Vi får väl se hur kroppen artar sig. Det får bli spinningpass och styrka istället. Och när grisberget torkar upp så ska jag testa det mjukare underlaget som jag tror kommer att göra susen!

I helgen lyxar vi till det med fredagsfika på krokodil, lördagsloppis och framförallt 5 rätters isländsk ( för mig veg.) meny på bryggargatan med paret Kero-Tjärnlund. Ljuva ljuva liv!

2 kommentarer:

Mari sa...

Hoppas ni får en fantastiskt trevlig kväll. Smakrik och full av roliga samtal är jag helt övertygad om att den blir. Och solen tittar fram! Kram.

Hanna sa...

Tack! Vi ska njuta helhjärtat!Hade varit fint att ha er med, men vi får ta igen det framöver! Kram kram!