söndag, april 11, 2010

så går en helg


cykelpause m glass på museets trappa i solen

Vi har haft en riktigt bra helg. Även om solen lyste med sin frånvaro i början så tog den igen det med råge på lördag eftermiddag och idag har vi badat i solsken! Jag har sprungit som en toka tre dagar i rad och börjar känna mig lite bättre till mods med träningen. Det har varit en större omställning än jag trodde att flytta " ut" med löpsteget :) Idag tog jag en sväng runt djupviken och jag kan verkligen påstå att mitt lokalsinne inte är det bästa. Jag tog mig hem iallafall, men det blev lite längre än jag trodde att det skulle bli, säkert närmare en mil....
Vi har cyklat och cyklat och stödhjulen är ett minne blott för stora femåringen. Igår åt vi middag ute på baksidan och idag även lunch. Nu börjar en ny arbetsvecka som dessutom innehåller ganska många möten med teaterföreningen. Jaja. Det känns BRA!

2 kommentarer:

Anja och Jonas sa...

Nu går jag på Internsportbutiken idag och införskaffar nya löparskor! Som i så mycket annat så inspirerar du mig fru Lidström!
Starkt jobbat med löpningen och duktiga Molly-cyklisten!

Hanna sa...

Heja heja! Kom ner till Pitstan och spring vårruset i Luleå med oss den 27/5! Såg att loppet inte kommer till Kiruna :) 5 km är kul! jag bjuder gärna på inspiration om jag kan, det inspirerar tillbaka :) kram på er!