onsdag, augusti 10, 2011

föresten!

Vem hänger här då och då?

9 kommentarer:

Anja sa...

Moi! Och vidarerapporterar till resten av klanen!

Maria sa...

Hej, hänger här ikväll och då och då annars. Hoppas livet på nya stället är bra!

Anonym sa...

Ja men jag med balkongen förstås,
Måste ju kolla hur ni har det i storstan!
Kramar!

MiTTSeTTe sa...

jag så klart!

Malin i Luleå sa...

Hittat hit en gång i tiden, via min tremänning Anjas blogg.

Hej från Malin

Anonym sa...

Hej Hanna! Det är jag, tycker det är spännande att följa er väg till huvudstaden. Lycka till med allt!! Kram Sara

charlotte sa...

Ja visst måste man hänga med er ibland och se hur ni har det.Lycka till i Stockholm!!

Anonym sa...

hanna , grattis på födelsedagen imorrn. Gläds åt att vara hyfsat frisk , ha en bra man o fina barn.
Bitter är onödigt, allt har sin tid!!! kram i-l

Victoria sa...

Hej Hanna!
Jag brukar titta in här ibland. Växte upp i Piteå förut och vi har nog setts någon gång på den tiden. Numera bor jag dock med sambo och två barn i Stockholm. Och som en kommentar på ditt tidigare inlägg om lopp att springa i oktober så kan jag tipsa om Hässelbyloppet, en flak bana där du garanterat komemr att klara milen på under 50! Sprang det förra året som mitt premiärlopp, i år har dock löpträningen fått ta paus, men kanske hinner jag träna upp mig inför Hässelbyloppet trots allt!