onsdag, augusti 10, 2011

hjärnspöken, musik och yoga

Jag vågar inte riktigt tro att jag kommer springa på lördag. Det killar i halsen och jag känner mig trött och lite hängig. Det kan likaväl bero på PMS som att det åskat och regnat hela dan som att jag är nervös som att jag kanske håller på att bli förkyld. Trots allt detta har jag gjort en spellista på Spotify kallad Midnattsloppet.

Jag funderar över höstens träning och känner att jag skulle vilja fördjupa mig i yogan mer. I Aspudden finns ett ställe som heter " Bara Yoga" som erbjuder olika klasser. Är det ngn som känner till detta?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hanna!

Hoppas förkylningen inte tilltar, så du kan springa på lördag. Vi håller tummarna. Susanne ska också delta i Midnattsloppet. Hon har tränat en hel del nu under sommaren och bör åtminstone komma i mål.

Hälsningar från Grubbströms.

Anonym sa...

Tråkigt Hanna, att du inte kunde delta i Midnattsloppet. Sussie gjorde det. Hon kom i mål på tiden 56 och 34. Bra presterat tyckte Erling och jag. Hoppas du är fri förkylningen nu. Ha de Hanna Sköt om dig. Hälsa din familj. Hälsningar från oss i Å-berga. / Ingrid.

Hanna sa...

Hej på er! Jag sprang trots mindre förkylningskänningar, men inte i mitt eget namn. Fick köpa mig en plats av en kompis arbetskamrat. Jag sprang på 56.24, nästan samma tid :) Ett mkt roligt lopp tyckte jag, det gör jag om igen nästa år, fast då snabbare och i mitt eget namn! kram på er! / Hanna