söndag, januari 15, 2012

Vi har haft en bra helg. Majken har återhämtat sig snabbt och vi har påtat på hemma. Soffan står på plats i vardagsrummet, lampor är återupphängda och idag har jag både dammsugit, skurat och veckohandlat :) Johannes reser iväg med jobbet den här veckan vilket innebär att jag kommer att sköta allt praktiskt med tjejerna. Att jobba heltid och både hämta och lämna på förskola/skola känns inte alltid helt kompatibelt, men det går med hjälp av snälla kollegor och släkt och vänner.

I lördags utmanade jag min träningsvärksömma kropp med ett pass som kallades Vinyasa flow. Det var olika yogaövningar som sannerligen känns i kroppen dagen efter. Fashinerande att se så många starka, viga och koncentrerade kvinnor samtidigt. Jag tror att jag har hittat min yogashala!

2 kommentarer:

Mari sa...

Å, vad härligt. Kanske vi får testa den tillsammans när jag kommer ner. Tänkte muta in en sovhörna hos er då ; ) Kram!

Hanna sa...

Absolut! vi har en ny skön soffa som går bra att sova i ( å madrasser såklart ) skicka datum! Ser fram emot det! Kram