onsdag, oktober 12, 2005

Bebismat och mystisk magåkomma



Bebismackor :
Skivat grov bröd eller fullkornsfranska
Mjukost Pastej Keso
Bananröra (bananmos med 1 tsk vaniljyoghurt och 1 nypa kanel) Gör så här:Skär bort kanterna på brödet och skär i små trekanter. Bred på ett mjukt pålägg och servera till fruktsoppa.

Låter mumsig va! När jag samlat krafter ska jag som god mor börja göra egen mat till Molly. I dagsläget lever hon på Semper och Nestlé.
Vaknade imorse kl 05 och hade världens huvudvärk och ont i magen. Gick på toa några ggr och kraschade i sängen igen lagom tills det var dags för Molly att vakna och kräva full uppmärksamhet. Tur att man har en god man som familjemedlem. Johannes dör upp som en räddande ängel och nu matar och badar han Molly medan jag latar mig och sörjer att jag inte kan träffa mina yogamamma kompisar som skulle fika tillsammans idag. Som tur är är det ju fotboll ikväll, och därefter Lost, så dagen är inte helt förstörd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du blivit bättre...här på telemarksgränd är livet skönt och hela familjen slappar. Ska ni på lördagsloppis? jag saknar er! (mest mollan...)