måndag, mars 20, 2006

I love Janne!

Det är över!
Janne har botat mig. Han var fantastisk, denne man på folktandvården i Rotebro. Tittade försiktigt på mina tänder och raspade inte sönder mitt tandkött. Jag hade inga hål! Jag som alltid har hål.Min glugg var inte infekterad eller farlig utan rotfylld och i ett perfekt skick. Nästa besök ska vi fylla igen den lite och sen är jag färdig..tills nästa gång. Janne ska bli min egen tandläkare. Aldrig mer ska jag byta. Måste tillägga att jag blev mkt imponerad över dagens teknik. Mina tänder dök direkt upp i datorn och Janne bokade tid inne hos sig. Och han hämtade mig i väntrummet, jag slapp den där hemska dommedagsrösten som skrek ut HANNA TILL RUM 5!!!Vilken lättnad. Jag firade med en ny Elle och vaniljglass. Nu ska vi äta och sen ska Molly sova. Kvällen väntar....

Inga kommentarer: