lördag, mars 25, 2006

Shopping och arbete

Idag har vi hunnit med en hel del. Vi började med att jag fick sova ut till kl 07 medan Johannes gick upp med Molly kl 05. Det var skönt med tanke på att jag var ute och svirade till 23 med mina yogamamma kompisar. Drack en halv vinare och kände mig inte alls speciellt berusad, men skönt avslappnad. Sedan var det inbjudningskort till Mollys kalas som tillverkades och efter det ilade vi iväg till stinsen köpcentrum och bytte Mollys fina nya utekläder till en stl mindre, 80 istället för 86. (intresserade se www.polarnopyret.se och gå in på babykläder -utomhus) En fleecejacka, en vindjacka och vindbrallor finns nu i Mollys ägo. Vindjackan fick hon av Mormor och Morfar i 1 år present. Efter inköp och en snabbdrucken kaffe+biskvi bar det av till V-tuna. Där träffade jag mina dramapedagog kompisar och vi planerade framtiden i några timmar och städade ett ytterst skitigt teaterförråd. Nu har vi ätit och kommit till ro och ska bara göra så lite som möjligt innan det blir kväll och sovdags. Imorgon ställer vi fram klockan. Hurra hurra, då slipper vi gå upp kl 05!

Inga kommentarer: