torsdag, juni 07, 2007

Ikea tur och retur

Idag har jag och jill och love bilat till Haparanda och shoppat loss på Ikea. Det blev två klädställningar och ett fint tyg till sommarens barnteater samt en massa annat smått och gott till huset. Nya sköna lakan och sommarsaftglas. Och mysigt att åka bara vi ( även om Love kanske inte tyckte att hemfärden var så kul)

Hemma igen är Johannes och tillsammans försöker vi bestämma oss för SOFFAN med stort S. Hur svårt kan det vara? Men om vi betäller den nu kan vi få den i sommar och det skulle vara så kul att äntligen börja inreda övervåningen. Ja, vi får väl se.

Måste också kommentera gårdagens LOST. Grinade mig igenom halva timmen. Oj så bra det är. Och nästa veckan kommer det ett rafflande säsongsslutavsnitt på 2 timmar!!! I´m in heaven. Ring inte mellan 20-22 på onsdag. Jag svarar inte!

4 kommentarer:

Zandra sa...

Jag vill också inreda klart hos oss. Men ekonomin sätter ju vissa gränser tyvärr. Vi jobbar på att ev komma upp i sommar, så man vet aldrig :) Men hoppas gör jag defenitivt! Saknar er alla och både jag och jonas vill gärna se något nytt kort på molly. Hon är så SÖT!

Kram

Anonym sa...

Låter som en härlig dag. Väldigt trevligt att herrn i huset var ner och hälsade på. Lite öl på mosebacke i glada vänners lag är aldrig fel. Särskilt inte när den glada vännen är Johannes.Vi hörs. Jag ringer på onsdag mellan 20 och 22.

Anonym sa...

Ha Ha Ha-du kan ju prova! Jag var föresten grymt avis på er! Kom hem snart!

Holmsundarna sa...

Hej Hanna...det låter underbart med IKEA! Det har verkligen sina fördelar att flytta tillbaka till Norrland- men att flytta långt från IKEA är ett klart minus. Gissar att vi också måste ta entripp till hösten. De har nu äntligen satt upp ett elskåp på tomten så vi hoppas att bygget ska komma igång snart.
Kram
Eva