torsdag, juni 21, 2007

äntligen midsommar

Jag har defenitivt blivit förslappad när det gäller att jobba. Det förstår jag efter den här veckan som jag tycker har varit hektisk. Ändå har jag bara arbetat mellan ca 9-15, vilket ju inte kan kallas heltid. Men att få ihop hela livspusslet med två som jobbar och en som är på dagis, det är inte helt lugnt. Och ändå vet jag ju att vi har det VÄLDIGT förmåntligt, med hjälp från alla håll, nära till förskola och jobb och inga större ekonomiska bekymmer. En eloge till alla er som fixar allt utan att bryta ihop! Jag är iallafall glad att det är midsommarhelg och några dagars pause.

Imorgon blir det heldagskalas på ankars och på lördag loppis och kanske en glimt av våra kära vänner då nyss hemkomna från sthlm. På söndag fyller Agnes 3 år och därav kalas såklart!

Nu ska jag beundra mitt nyaste muminfynd ( en gigantisk speldosa) och fortsätta läsa Lo Kaupis Bergsprängardottern som exploderade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni också en regnig midsommar? Får iaf hoppas att ni har det fint på lördag om du skulle loppisfynda lite mer :)

Kram

yogamamma sa...

Vill önska göad midsommar!!

Kramar fr Marika m familj!