torsdag, september 25, 2008

Helgens bravader

Det ska bli väldigt skönt att få sova. Utan att vakna sjutton gånger varje natt.

Jag ska vara borta hela helgen med fina vänner, mkt shopping, god mat och fika. Sånt alla borde få uppleva under småbarnsåren. Fylla på orkamedbatterierna. Jag fattar inte hur man står ut som ensamstående. Jag är nog inget riktigt mammaämne. Men jag ÄR BRA ÄNDÅ.

Lite rädd för saknaden, att den ska bli för stark och dominera. Men jag tror att jag kommer att kunna koppla bort. Om inte annat kan jag dämpa den med nya kläder, resturangbesök och en och annan margerita.

Fyndade en knallrosa overall till Molly på kupan idag. För 50 kr. Hon kommer att älska den. Jag är förstående trots att färgen inte är min favorit. Jag hade tunika och utsvängda byxor låååååångt innan det blev modernt som det är just nu....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas helgen blir fantastisk, skön och vilosam! Du behöver det!!!