torsdag, september 11, 2008

peppad av en inre röst

Jag drog på joggingskorna och sprang en sväng ändå. Och blev lite peppad av min nya Ipod som säger hur långt jag springer och hur många minuter som är kvar ( förinställt) Rösten blir som en egen privat träningscoach om man har lite fantasi ( och jag har mkt) Hur som hellst var det tungt efter 10 minuter och jag höll ut i 20. Sen promenerade jag i 15 till och kom hem nöjd och sleten. Längen på turen blev, enligt Ipodprylen endast ynka 1,1 km. Det måste väl ändå vara fel? Brukade springa 1 km på 10-12 minuter förut utan att vara extremtränad på nåt sätt. Hmm, det kanske är skornas fel. Eller benens? För pryltekniken är ju stensäker....

Imorgon drar vi på minisemester till Kiruna. Good Bye Piteå. Vi kommer kanske aldrig tillbaka. Det kan hända att vi köper en husvagn och börjar leva dra-runt-liv i norra sverige. Hem till vidda osv. Man kan aldrig vara på den säkra sidan när man har med Lidströms att göra:)

Chao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas då att ni kommer hem... Snart stockholm :)