söndag, maj 03, 2009

dagens inlägg


Lisa Larssons läsande donna i vårt sovrumsfönster.

dagens vädjan: inredningsinspiration. jag känner mig urvriden och uttorkad och uttråkad på mitt hem. Vet inte vad jag ska leta efter på loppis, har en övervåning som skriker efter omvårdnad och kärlek. Lustlöst. Behöver en Lisette eller Charlotte eller nåt:)

dagens värsta: lyckades missfärga min odd-mollyklänning så att fjärilen bak blev gråblå istället för vit. Blä! ( men jag kommer förmodligen att använda den ändå och låssas som att det ska vara så)

dagens fix: skype- så nu kan vi äntligen prata live med vänner och familj i huvudstaden. Skaffa ni oxå! Gratis är det dessutom.

dagens godaste: sallad och hallomi i solen hos Jonas och Anja. Tack för det!

dagens upptäckt: jag kommer i mina gamla slitna jeans. Är det yogan, minskat sötintag eller vårsolen? troligen samlad insats.

dagens "hoppas det vänder snart": ont i halsen och snorig. Vill ut och springa. Har anmält mig till Kommunjoggen- shit!!! Måste träna!

dagens tips: glöm inte att deklarera :)

1 kommentar:

MiTTSeTTe sa...

Saknar inrednings inspiration just nu, det kommer nog till hösten igen. Nu är det dags att vara ute!
/Kram