torsdag, maj 28, 2009

i mål

Första och förhoppningsvis inte sista kommunjoggen avklarad. Jättekul! Och nästan fem kilometer under 30 minuter, kom faktiskt först av tjejerna i min grupp. Tyvärr råkade jag fibbla lite med Ipoden så sluttiden blev inte rätt. Men till vårruset ska jag baske mig ta tid och vara snabb som vinden.

Tjoho! :) helt adrenalinstinn- ja, det bor lite tävlings i mig:)

Imorgon drar vi till stockholm på snabbvisit med Johannes jobb. Tydligen ser väderprognosen god ut. Ser fram emot hotellfrukost, shopping, mat, samvaro och ensamma tillsammans-utan-barn-tid. Jag hoppas att Molly är helt frisk imorgon så att det funkar bra att vi är borta. Även om det bara är två nätter och knappt två dagar vi är borta som kniper det liiite i hjärtat. Men barna får det bra såklart.

2 kommentarer:

Anja och Jonas sa...

Grattis till adrenaliet efter löpet! (Längtar till den känslan.. dock inte aktuellt ännu!)

Hoppas Estockholmohelgen blir perfekt och att barnet kryat på sig!
Syns midsommar!

Hanna sa...

Tack! Jojo, nästa sommmar kan vi springa vårruset tillsammans om du/ni är i krokarna.Tänker på er, ska bli toppen att ses till midsommar. Hoppas allt går bra, kram kram!