torsdag, maj 28, 2009

nytt besök hos tandläkaren

Vad vill vädergudarna säga mig? Idag ska det springas 5 kilometer ihop med typ 800 andra vuxna människor och vad belönas man med? Storm och kyla. Vad har man på sig då? Mössa och täckisar? Låt vinarna stilla sig och våga visa ditt ansikte fru sol :)

Förutom vädret så har jag bedövning ner till halsen och ska med detta presentera vår verksamhet för andra inom förvaltningen. Det ska bli spännande och troligen lite läspigt :)

Har alltså besökt snälla Sara igen och nu är jag klar där för den här gången. Puh. Men det känns som att rädslan har krympt och det är jag grymt tacksam för. Dessutom är jag nu fanatisk på tandtråden så fler lagningar lär ju inte behövas :)

I love my dentist :)

Mollystatus: Sådär. Fortfarande feber mellan 38-39. Ligger och vilar lite i sängen. Har ätit en bulle. Är söt som socker!

1 kommentar:

MiTTSeTTe sa...

Det brukar gå ganska lätt att springa i vått kyligt väder, lycka till!
Hoppas att du får medvind!
/Kram