söndag, september 27, 2009

lingonbröd och mintchoklad


Söndag.


Majken har nyss somnat, med 39 graders feber. Jag tyckte väl att vi hade varit ovanligt friska ett tag.


Molly och Johannes ser på bolibompa och pratar lite då och då mellan programen.


Jag sitter och kollar vad som hänt i bloggosfären.

Har nyss kommit hem från coop där jag handlat inför veckan. Det blev ingredienser till ett väldigt smarigt och lättlagat yoghurtbröd samt mintchoklad för att fira att vi HAR SÅLT VOLVON och MIN ODD MOLLY KOFTA!!!


Helt rika blev vi inte. Men lite lättare att fortsätta jobba på garage och infart och allt det där blev det (Även om jag tycker att vi ska dra utomlands istället. Bara sticka till solen och vara helt ansvarslösa när det gäller pegarna. Tur att vi är två om saken)


Är det ingen som har lust att bjuda in mig till spotify?

1 kommentar:

Nybliven sa...

Jag har en invite kvar som ingen av mina nära och kära vill ha... Lämna din e-postadress i en kommentar hos mig så skickar jag den till dig! Kanske fantastisk, obegränsad musik kan bota det just nu jämngråa... ;-)