torsdag, september 03, 2009

torsdag kväll

Efter en lätt hysterisk jobbvecka som gått på nåder med lilltjejens snoriga och blanka ögon ( kan vara tandfeber, vampyrgaddarna håller på att växa ut) har vi nu nått veckan slut och lediga freda väntar.

Efter hemkomsten idag har jag:

lagat thaimat-ätit-värmt blodpudding för att maten var för stark för skitungarna :)
sovit på soffan
dammsugit
plockat plockat plockat
vattnat alla blommor
skurat
tänt rökelse och bytt bordsdekoration
kollat runt på nätet
slängt in en ny tvätt
handsytt en trasig grej på johannes jeans
kollat efter ny intressant musik på itunes och inte köpt nåt

Man kan inte beskylla mig för att vara seg när jag väl kommit igång. Helst av allt vill jag bli helt frisk så att jag kan dra på nåt kul pass på korpen. Eller alternativet äta godis och läsa skämslitteratur från gamla goda tider.

Inga kommentarer: