onsdag, oktober 13, 2010

inspiration


Stockholm halvmarathon 2010- det var kul, nu siktar vi på nya mål!
Jag skippar löpträningen för spinning och styrketräning under en period- roligt med variation och viktigt för mig så att inte lusten att röra på mig försvinner.


Molly och Majken tränar också! Äventyrsbanan vi fick besöka med förskolekompisarna i söndags var en hit för Molly som älskar att klättra. Majken balanserade också ett tag med pappa som stöd, men sedan somnade hon i min famn med grillad korv i magen. Mysigt och lite kyligt- vintern kommer närmare! ( första snöfallet kom i tisdags!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hanna! Var ligger äventyrsbanan? Kram Sara

Hanna sa...

Paintbolltorget Piteå- kolla på nätet, jag tror att man måste beställa tid och komma överens med ägaren innan...Lycka till ( hittat via pitea.se)