onsdag, oktober 20, 2010

lite trött och så




Dagarna går i ett. Jag försöker hinna med så gott det går. I veckan har jag tränat på lunchen dagtid eller direkt efter jobbet eftersom att kvällarna har varit okuperade av annat. Jag behöver stressa av med lite fysisk aktivitet och låta hjärnan vila. Har varit alldeles för trött för att läsa så mycket som jag skulle behöva men det får gå iallafall. Åker till Gävle imorgonkväll och missar tyvärr mitt syskonbarn Ellens dop på lördag:( men kommer iallafall hem tidigt på söndagsmorgonen för att vara med mina egna barn innan arbetsveckan sätter igång igen. Börjar som smått ångra mitt beslut att läsa den här terminen, men det går i vågor.
Dom söta tofflorna inhandlades idag på indiska( väldigt sköna) och barnen övade ( kan man tro) inför halloween när syskonen Engström och finaste supermamman Jill kom förbi på spontanbesök. Sånt lyfter en gråregning pms-onsdag :)


2 kommentarer:

PMS-Anja sa...

PMS kan ta och stoppa upp sig nånstans. På en måndag dessutom, BLÄ!

Hanna sa...

Anja- eller hur!!!